09013198364
فیلم مچ اندازیگزارش ها

بیوگرافی لوان ساگیناشویلی

0901319864

لوان ساگیناشویلی، ملقب به هالک گُرجی، یک مچ انداز بزرگ است. او هفت بار قهرمان مچ اندازی جهان (WAF)، شش بار قهرمان مچ اندازی اروپا، برنده 8 کاپ 2019 و برنده جام جهانی 2017 است.

ساگیناشویلی یک مچ انداز همه کاره است و در هر دو دسته مچ چپ و راست رقابت می کند. بنابراین، مردم در گرجستان اغلب او را با سیلوستر استالونه مقایسه می کنند.

ورزش مچ اندازی در آن قدرت و استقامت همه چیز است. لوان یاد گرفته است بر این تکنیک ها مسلط شود. از این رو او مشتاقانه منتظر است که در سال های آینده همیشه بر صحنه تسلط یابد.

معرفی مچ انداز حرفه ای لوان ساگیناشویلی

لوان در 25 ژوئن 2022 حریف رده بالای کانادایی خود، دوون لارات را شکست داد.

لوان ساگیناشویلی | زندگی اولیه و پیشینه

لوان ساگیناشویلی در 15 سپتامبر 1988 در گرجستان به دنیا آمد. لوان از سنین پایین به ورزش علاقه مند بود. از این رو، او فوتبال را در شهر محلی گرجستان آغاز کرد.

ساگیناشویلی از رفتن به مدرسه متنفر بود، اما از مطالعه جغرافیا و یادگیری یک زبان جدید لذت می برد. لوان تنها ده سال داشت که روسی را یاد گرفت.

لوان سابقه ای در ورزش مچ اندازی نداشت. به طور خلاصه، لوان پس از پیوستن به باشگاه و انگیزه مربی خود به اشتباه وارد این ورزش شد.

بعدها، او شروع به تماشای ویدیوهای یوتیوب کرد و رونی کلمن، بدنساز آمریکایی را اسطوره خود قرار داد.

لوان ساگیناشویلی | حرفه ای

مراحل اولیه

لوان ساگیناشویلی مچ اندازی را در 20 سالگی شروع کرد. ساگیناشویلی برای بهبود مهارت های بدنی خود به یک باشگاه ورزشی پیوست. سپس برای اولین بار میز مچ اندازی را در باشگاه بدنسازی دید.

لوان هنگامی که در باشگاه تمرین می کرد مورد توجه خوتسیشویلی قرار گرفت و او فهمید که دست او برای مچ اندازی ایده آل است.

با این حال، ساگیناشویلی در مورد کل ایده مچ اندازی فکر دومی داشت. از این رو، لوان شروع به جستجوی بیشتر در مورد مچ اندازی از طریق اینترنت کرد.

صعود به اوج و مچ اندازی حرفه ای

لوان پس از اولین حضورش روی سکو هرگز به عقب نگاه نکرد. او اولین مسابقه خود را در سال 2012 در مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور گرجستان انجام داد، جایی که در دسته 100 کیلوگرم مردان بزرگسال چپ دست دوم شد.

او در سال 2013 مدال طلای بازی های پلیس و آتش نشان های جهانی را در ایرلند شمالی به دست آورد.

همچنین ساکاشویلی در دسته 100 کیلوگرم قهرمانی مچ اندازی کشور گرجستان را به دست آورد و همین نتیجه را در سی و ششمین دوره مسابقات جهانی مچ اندازی (WAF) 2014 که در شهر ویلنیوس لیتوانی برگزار شد، حضور یافت.

لوان کاملاً بر رقبای خود مسلط بود. در سال 2018، او در مسابقات وندتا آل استارز، لهستان، مقابل دیمیتری تروبین 6-0 پیروز شد.

او در نوزدهمین تورنمنت بین المللی “ZLOTY TUR CUP” در برابر ویتالی لالتین مچ انداز قهار روسی به پیروزی رسید.

افتخرات لوان ساکاشویلی

لوان سال 2014 درخشانی را پشت سر گذاشت و هر چیزی که ورزش می توانست به او بدهد به دست آورد. از این رو بزرگترین اولویت او ادامه همین فرم در سال 2015 نیز بود.

او در سی و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی مچ اندازی جهان در سال 2015 عملکرد چشمگیری داشت.

مچ انداز حرفه ای در دسته 110 کیلوگرم مردان بزرگسال در دسته دست راست دوم شد. متاسفانه او مقام اول را به گنادی کیویووینیا باخت.

اما او با قرار گرفتن در دسته اول دست چپ مردان بزرگسال در گروه 110 کیلوگرم، خود را نجات داد. لوان معتقد بود که چالش برانگیزترین بخش، ماندن در اوج است. در نتیجه به کار و تمرین سخت ادامه داد.

ساکاشویلی در سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 در دسته دست راست پنجم شد. اما در گروه 110 کیلوگرم مردان بزرگسال در دسته چپ دست به مدال طلا رسید.

به همین ترتیب، لوان سال 2017 را با مقام اول در دو رویداد مهم به پایان رساند. او طلا را در چهاردهمین جام جهانی حرفه ای و هفدهمین زلوتی تور 2017 به دست آورد. بنابراین، لوان سال 2017 را با قدرت برای سال 2018 به پایان رساند.

ساکاشویلی از شتاب برای تکمیل فرماندهی در سال 2018 استفاده کرد. او در مسابقات قهرمانی اروپا و جهان در هر دو دسته دست اول شد.

لوان ساگیناشویلی | انتقام

لوان تقریباً یک دهه بر صحنه رقابت تسلط داشت. بنابراین، او بعد از سال 2018 روی رویدادهای چالش برانگیزتر تمرکز کرد. یکی از آنها “Vendetta All-Stars #50” نام داشت که در لهستان اتفاق افتاد.

بنابراین تصمیم گرفت توانایی های خود را در رده مچ دست راست آزمایش کند. لوان بهترین بازی از شش سری را پشت سر گذاشت و 6-0 مقابل رقبای خود دیمیتری تروبین پیروز شد.

ساگیناشویلی در “The Vendetta” 2019 شرکت کرد که هشت بازیکن برتر در رده های مختلف در آن حضور داشتند. او پس از شکست 6-0 ویتالی لالتین به روند پیروزی های خود ادامه داد.

دوان در مقابل هر چالشی که زندگی به او می‌پرداخت می‌ایستاد. این شخصیت او را از دیگر ورزشکاران هم نسل متمایز می کند.

لوان ساگیناشویلی | اسطوره ها و الهام

لوان ساگیناشویلی جان برزنک را به عنوان یک مچ انداز حرفه ای دوست داشت و او را تحسین می کرد.

جان قهرمان مطلق جهان با وجود تنها 100 کیلوگرم وزن بود. او در سن 34 سالگی هنوز در برابر بهترین مچ اندازان جهان رقابت می کند.

به همین ترتیب، لوان شخصیتی را که جان برزنک در ورزش نشان داد، تحسین می کرد. با وجود اینکه در صدر قرار داشت، او یک جنتلمن واقعی روی میز بود.

بازو کشتی گیر جوان فاصله بین زندگی حرفه ای و شخصی خود را حفظ کرده است.

لوان ساگیناشویلی | سن، قد، تمرینات

ساگیناشویلی در مسابقات ملی و بین المللی مچ اندازی به موفقیت های چشمگیری دست یافت. این ورزشی است که به استقامت، قدرت و توان نیاز دارد.

لوان بدنی بزرگ با انعطاف و قدرت قابل توجهی در دستان خود دارد. با گذشت زمان، او تکنیک های مختلفی را برای قوی تر کردن دست های خود جمع آوری کرده است.

این ورزشکار قد 1.91 متر و وزن 150 کیلو دارد. او اندازه بازوی غیرانسانی دارد و اندازه مچ آن بیش از 13 اینچ است.

لوان برای حفظ تناسب اندام باید وزن خود را روی 150 کیلوگرم حفظ کند.

با این حال، لوان مطمئن است که می خواهد روی همین وزن بماند و به طور مداوم تمرین کند. او برنامه های ورزشی سختی دارد و برنامه های غذایی برای حفظ بدنش دارد.

او خود را طوری ساخته است که قوی باشد و هر چیزی را تحمل کند. در نتیجه او دارای عضله دوسر به اندازه 60 سانتی متر و ساعد 50 سانتی متر است.

لوان ساگیناشویلی | ارزش خالص و درآمد

لوان یک دهه است که در مسابقات ملی و بین المللی موفق بوده است.

او هفت بار قهرمان بازوهای قهرمانی جهان، شش بار قهرمانی بازوهای قهرمانی اروپا، 8 نفر برتر در سال 2019 و جام جهانی در سال 2017 شده است.

ناگفته نماند، آخرین دستاوردهای حرفه‌ای او، چهار بازی متوالی «The Vendetta» است.

بنابراین، می توان فرض کرد که لوان درآمد قابل توجهی از استخر جوایز این مسابقات جمع آوری کرده است. با این حال، جزئیات دقیقی در مورد دارایی خالص و حقوق او وجود ندارد.

تحقیقات نشان می دهد که میانگین جوایز مچ اندازی در هر سال متغیر است. در دهه 2000 حدود 5000 دلار بود و در سال 2014 به 100000 دلار افزایش یافت.

بنابراین، می‌توانیم فرض کنیم که دوان مقدار مشابهی در آن محدوده ایجاد کرده است. دارایی خالص او در سال 2023 یک میلیون دلار است.

لوان ساگیناشویلی | محبوبیت

ساگیناشویلی مچ انداز مشهوری است که هفت بار قهرمان جهان مچ اندازی (WAF) و شش بار قهرمان بازو کشتی اروپا شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا