09013198364
فیلم پرورش اندام

تریلر مستند آرنولد شوارتزنگر

0901319864

این مجموعه محدود با نام ساده «آرنولد» به بررسی زندگی مستند آرنولد شوارتزنگر در سه پرده می پردازد.

آرنولد شوارتزنگر برای هر کسی معنای متفاوتی دارد. برای برخی، او یک بدنساز پیشرو است که از آنها الهام گرفته تا وزنه بزنند و هرگز متوقف نشوند. برای دیگران، او یک نماد اکشن در صفحه سینما است که کلمه بلاک باستر را تجسم می کند. دیگران ممکن است فقط او را به عنوان فرمانداری که هشت سال زیر نظر آنها در کالیفرنیا زندگی می کردند به یاد بیاورند.

در 7 ژوئن 2023، تمام دوران مختلف زندگی آرنولد شوارتزنگر در یک مستند سه قسمتی از نتفلیکس با عنوان آرنولد زیر ذره بین قرار می گیرد. به تریلر زیر را ببینید:

مستند آرنولد شوارتزنگر نتفلیکس درباره چیست؟

در هر قسمت از مستند آرنولد شوارتزنگر، روایت به جنبه‌های متفاوتی از داستان شوارتزنگر تغییر می‌کند. از جمله فصل‌هایی که به زندگی او به عنوان یک ورزشکار، بازیگر و سیاستمدار اختصاص دارد. مهمتر اینکه، این مستند بررسی می‌کند که آرنولد چگونه در هر صنعتی که قدم گذاشته، آن را تغییر داده است. چگونه همه اینها به موفقیت حرفه‌ای و خصوصی منجر شده است.

این داستان که همه چیز را از روزهای قبل از کار با وزنه و آهن تا زندگی او پس از سیاست در بر می گیرد، خود تمام دستاوردها (و گام های اشتباه) از 75 سال زندگی شوارتزنگر را پوشش می دهد.

کارگردانی این مستند سه قسمتی بر عهده لسلی چیلکات است که پیش از این در سال 2006 در فیلم های «حقیقت ناخوشایند» و «در انتظار سوپرمن» در سال 2010 به عنوان تهیه کننده فعالیت می کرد.

مستند آرنولد شوارتزنگر تنها چند روز پس از اولین سریال او که در نتفلیکس FUBAR روی پلتفرم استریم پخش شد، نمایش داده می شود. در این هشت قسمت اکشن کمدی، «بلوط اتریشی» نقش «یکی از ماموران سیا در آستانه بازنشستگی را بازی می کند. تا اینکه (البته) از او خواسته شد آخرین کار را انجام دهد. این کار نجات دخترش است که او نیز مخفیانه برای سیا کار می کرد.

در این سریال میلان کارتر، فورچون فیمستر، تراویس ون وینکل، جی باروچل، و گابریل لونا همبازی فیلم شوارتزنگر، ترمیناتور: سرنوشت تاریک، ایفای نقش می کنند.

FUBAR اولین نقش اصلی شوارتزنگر در یک سریال پخش زنده و اولین نقش اصلی در یک سریال تلویزیونی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا