09013198364
اخباراخبار پرورش اندامفیلم پرورش اندام

مسابقات پرورش اندام آرنولد کلاسیک 2023 مردان و زنان

0901319864

پس از پیش داوری 3 مارس 2023، به نظر می رسید که سامسون داودا، نیک واکر و اندرو جکد بهترین ترکیب برای پیروزی بودند. با این حال هیچ چیز از دید داوران مشخص نبود. فینال مسابقات پرورش اندام آرنولد کلاسیک مردان در روز شنبه، 4 مارس 2023، در مرکز همایش کلمبوس با حضور آرنولد شوارتزنگر برگزار شد.

نتایج مسابقات آرنولد کلاسیک 2023

ممدوح «بیگ رامی» السبای ، واکر، جکد و داودا روی صحنه رفتند. قبل از بازگشت برای یک دور دیگر مقایسه، به آنها استراحت داده شد.

نتایج مسابقات پرورش اندام آرنولد کلاسیک 2023 | اپن مردان

  1. سامسون داودا
  2. نیک واکر
  3. اندرو جکد
  4. ممدوح «رامی بزرگ» السبای
  5. شان کلاریدا
  6. آکیم ویلیامز
  7. ویلیام بوناک
  8. جاستین رودریگز
  9. کمال الگارگنی
  10. پاتریک مور

داودا مبلغ 300000 دلار و جایزه آرنولد کلاسیک را از خود پروموتر دریافت کرد. شوارتزنگر در حالی که قهرمان جام را بلند می کرد تا شب را به پایان برساند، داودا را تشویق کرد.

جکد اولین نفر از افراد مورد علاقه برای اجرای برنامه های معمول خود بود. او در حالی که اندازه و جزئیات خود را در فیگور های جلویی نشان می داد، در فیگور های پشت خود بهتر شده بود. او با یک اسپلیت با خم شدن دوسر جلویی کار را تمام کرد.

داودا پشت سر جکد اومد و می‌خواست رتبه چهارم خود را در این مسابقه در سال 2022 بهبود بخشد. او یک روال آهسته با نواختن موسیقی کلاسیک اجرا کرد، در حالی که نیک واکر برنده سال 2021 آهنگ شادتری در طول برنامه‌اش پخش می‌کرد.

واضح بود که واکر به بهبود تعادل خود در حین فیگور گرفتن ادامه داده است، زیرا انعطاف‌پذیری او از طریق لانژهای جانبی طولانی که بر کیفیت تهویه در چهار پا تأکید می‌کرد، نشان داده می‌شد.

مسابقات آرنولد کلاسیک 2023

شاید مورد علاقه طرفداران قهرمان دو دوره المپیا 212 شان کلاریدا باشد که سبک وزن ترین مرد در ترکیب با وزن بدن زیر 90 کیلو بود. این دومین حضور کلاریدا در مسابقات آزاد مردان در دوران حرفه‌ای‌اش بود، زیرا او در حال حاضر دو بار قهرمان المپیا 212 شده است.

مراسم اهدای جایزه مسابقات پرورش اندام آرنولد کلاسیک 2023

در طول نمایش، قهرمان چهار دوره آرنولد کلاسیک، فلکس ویلر، با جایزه یک عمر دستاورد هنری آرنولد کلاسیک تجلیل شد. شوارتزنگر و ویلر لحظاتی را روی صحنه به اشتراک گذاشتند و سپس ویلر سخنرانی کرد. در مرحله بعد، قهرمانان سابق آرنولد کلاسیک در طول تاریخ 35 ساله مسابقه به جمعیت معرفی شدند.

نتایج مسابقات آرنولد کلاسیک 2023

در میان آن قهرمانان واکر و برنده دو بار ویلیام بوناک بودند که برای مقایسه نهایی با بقیه زمین به صحنه بازگشتند. ممدوح «بیگ رامی» السبای به واکر، جکد و داودا روی صحنه پیوستند.

داودا و جکد در تمام فیگور‌ها در مرکز آن صدا باقی ماندند. همان چهار مرد برای فراخوان نهایی نیز به بیرون آورده شدند. واکر با داودا وسط بود.

هر کدام با جایزه 300000 دلاری نفر اول ، تمام چیزی که داشت را به فیگور‌ها داد. شوارتزنگر در حین مقایسه و در اختیار گذاشتن برای جمعیت، توضیحاتی درباره پرداخت به ازای نمایش ارائه می‌کرد.

این شب با اهدای سی و پنجمین جام آرنولد کلاسیک به قهرمان به پایان رسید. با عدم حضور براندون کری برنده آرنولد کلاسیک در سال 2022، قهرمانی جدید تضمین شده بود.

ابتدا به جکد جایزه بهترین پوزر سال 2023 و همچنین 10000 دلار برای تلاش هایش اهدا شد. واکر جایزه عضلانی ترین را دریافت کرد که با 10000 دلار جایزه نیز همراه بود.

نتایج بین‌المللی مسابقات فیتنس آرنولد کلاسیک 2023


کاساندرا گیلیس عنوان فیتنس را در آرنولد کلاسیک 2023 به دست آورد!

کاساندرا گیلیس برنده بخش بین المللی فیتنس زنان در آرنولد کلاسیک 2023 شد که در 3 مارس در مرکز همایش های بزرگ کلمبوس ، اوهایو برگزار شد. او موفق شد آنجلا بورخس را شکست دهد که نایب قهرمان شد و رایان فوگل در رتبه سوم قرار گرفت.

فیتنس زنان یکی از مقوله های جدیدتر مسابقات بدنسازی است. داوران تمایل دارند به رشد عضلات پایین تنه همراه با بالاتنه توسعه یافته وزن بیشتری بدهند. تمرکز بر توده عضلانی، کیفیت و تعریف در ناحیه ران، باسن و باسن است. ورزشکاران روی ساختن حضور خود در صحنه کار می کنند تا زیبایی بدن زن را به نمایش بگذارند. این نمایش دومین دوره مسابقات فیتنس را نشان داد.

ایزابل نونس، قهرمان این دوره، با تبدیل شدن به برنده افتتاحیه این بخش در سال 2022، تاریخ ساز شد. اگرچه او در ابتدا قصد داشت از عنوان دفاع کند، اما چند روز پیش به دلیل بدتر شدن آسیب دیدگی زانو از مسابقه انصراف داد. در حالی که Nunes از راه دور بود، یک قهرمان جدید مسلماً تاج گذاری می کرد.

تصویر مسابقات آرنولد کلاسیک 2023

View this post on Instagram

A post shared by Fitness Volt (@fitnessvoltnetwork)

آنجلا بورخس، مدعی برتر، به عنوان بالاترین رتبه المپیکی با این اعتقاد که سرنوشت او برای پیروزی است، وارد مسابقه شد. او با اجرای خارق‌العاده‌ای که بسته چشمگیر خود را به نمایش گذاشت، سرها را برگرداند. سانی اندروز در ماموریتی بود که پس از یک المپیای بدون حادثه در دسامبر گذشته، خود را نجات دهد. در حالی که این بخش هنوز کاملاً جدید است، رقابت شدید بود زیرا کاساندرا گیلیس، جولیا چیتارا و یاریشنا آیالا برای مبارزه با رایان فوگل و ژیزل ماچادو با چشم‌اندازهای نوظهور به آن بازگشتند.

با توجه به ماهیت شدید رقابت در بخش، برای جدا کردن بورخس و گیلیس از بقیه شرکت کنندگان، به سه فراخوان نیاز بود. بورخس با شکل و تقارن ماهیچه‌های پایین ستاره‌ای خود سرها را برگرداند در حالی که گیلیس با جزئیات عضلانی و حالت کلی خود جایگاه خود را در ترکیب رقابت عنوان ثابت کرد.

در پایان، کاساندرا گیلیس در صدر مسابقات فیتنس زنان در آرنولد کلاسیک 2023 قرار گرفت. ثابت شد که ترکیب دیوانه‌وار تعریف عضلانی و تقارن او برای هر شرکت‌کننده دیگری بسیار زیاد است.

نتایج مسابقات فیتنس آرنولد کلاسیک 2023:

  • برنده – کاساندرا گیلیس (7000 دلار)
  • مقام دوم – آنجلا بورخس (4000 دلار)
  • مقام سوم – رایان فوگل (3000 دلار)
  • مقام چهارم – الکسیس آدامز (2000 دلار)
  • مقام پنجم – ماریسا اندروز (1000 دلار)
  • مقام ششم – آندره آ هرنکو (1000 دلار)
  • رتبه هفتم – آماندا برنت
  • هشت مکان – سانی اندروز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا