09013198364
اخبار پرورش اندامگزارش بدنسازی

واکنش طرفداران به جدیدترین عکس کریس بامستد قبل از مستر المپیا 2023

0901319864

به نظر می رسد کریس بامستد پس از کسب چهار عنوان متوالی، هنوز هم عملکرد خود را به سطح بالاتری می برد. حالا بیائید با هم واکنش طرفداران به جدیدترین عکس از بدن دیوانه کننده‌ی کریس بامستد قبل از مستر المپیا 2023 را بررسی کنیم.

کریس بامستد در حال آماده شدن برای دفاع از عنوان قهرمانی بخش فیزیک کلاسیک المپیای در سال 2023 است. او چهار عنوان قهرمانی را کسب کرده و بار دیگر می خواهد در نوامبر قهرمان شود. بامستد در شبکه های اجتماعی فعال است و تمرینات و پیشرفت بدن خود را به نمایش می گذارد. بامستد در پست اخیر خود عکسی گذاشت تا طرفداران را تحت تاثیر قرار دهد.

در طول رقابت‌های 2022، بامستد توسط رامون روشا کی‌روش به چالش کشیده شد، اما رقیب او نتوانست این چالش را ادامه دهد و روی فیگور دو سر بازو همه چیز به نفع بامستد تغییر کرد.

بامستد در طول سال ها با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. این ها شامل نبرد با کووید-19 و پاره شدن عضلات دوسر بازوی روی صحنه در طول مسابقات المپیا 2022 است. او توانسته است نبردهای مختلفی را پشت سر بگذارد و در صدر این ورزش باقی بماند. کریس در حال حاضر، برنامه ای برای بازنشستگی ندارد، اما به نظر می رسد بامستد برنامه ای دیگری در ذهن خود دارد.

این طرح هر چه که باشد، امسال در راه نیست و بامستد به وضوح به یک عنوان دیگر در المپیا می‌اندیشد.

عکس کریس بامستد

اینستاگرام (cbum@)

آخرین به روز رسانی بدن کریس بامستد

روز دوشنبه، کریس بامستد تصویر سیاه و سفیدی را در سالن بدنسازی جدید خود به اشتراک گذاشت که فیزیک بدنی اش را به نمایش می گذارد. این عکس بدون شرح بود و این در کنار ماهیت چشمگیر ظاهر او، واکنش‌های زیادی را در بین فالوورها و کامنت‌کنندگان برانگیخت.

یکی از طرفداران نظر داد: “برا عکس بدون شرح را دوست دارد”

“وقتی تصویر همه چیز را می گوید نیازی به شرح نیست”

“WTF او بزرگ به نظر می رسد”

کریس بامستد بدون شک به بزرگترین چهره تناسب اندام در جهان امروز تبدیل شده است. برند او هم در صحنه و هم خارج از صحنه به پیشرفت ادامه می دهد. او یک صفحه شبکه اجتماعی بسیار موفق دارد که در آن طرفداران می توانند در مورد یکی از ورزشکاران مورد علاقه خود نظر دهند.

مطالب مرتبط: رژیم غذایی خارج از مسابقات کریس بامستد

بخش فیزیک کلاسیک از نظر استعداد پر شده است و در حال حاضر رقابت بسیار سنگین است. رامون روشا کی‌روش ،بامستد را در المپیک 2022 به سختی انداخت و یک عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک بدست آورد. اورس کالسینسکی در سال گذشته خود را در بین سه نفر برتر این بخش قرار داده است. حتی با وجود تمام این اتفاقات، بامستد همچنان نامی است که نباید شکست بخورد و محبوب ترین روی صحنه است.

طرفداران تحت تاثیر نام و عکس‌های قرار گرفته اند و مشتاقانه منتظر تماشای رقابت کریس بامستد در مستر المپیا 2023 در ماه نوامبر هستند. هنوز نه هفته فرصت هست تا قهرمان پیشرفت بیشتری کند، اما از نظر بدنی، او در حال حاضر هم در صدر و بالاتر از رقبای خود قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا