09013198364
فیلم پرورش اندامگزارش بدنسازیمقالات

رژیم غذایی خارج از مسابقات کریس بامستد

0901319864

رژیم غذایی کریس بامستد قهرمان کلاسیک فیزیک مستر المپیا باعث شده همچنان حجم عضلات او بیشتر شود.

قهرمان چهار دوره فیزیک کلاسیک مستر المپیا، تمرینات خارج از فصل خود را آغاز نموده است. بامستد برای افزایش عضله به هیکل خود که باعث شده او به عنوان بدنساز در چهار سال گذشته شکست بخورد، در کانال یوتیوب خود یک روز کامل از رژیم غذایی و غذا خوردن خود را به اشتراک گذاشته است.

این ویدئو که در 5 فوریه 2023 منتشر شده ، تجزیه 3508 کالری بامستد را نشان می دهد که روزانه در چهار وعده غذایی و میان وعده مصرف می کند. برای رشد، کریس بامستد باید قبل از اینکه برای برنامه بعدی خود آماده شود، مازاد کالری خود را حفظ کند. در زمان انتشار این مقاله، بامستد اشاره نکرده که آیا قبل از مستر المپیای 2023 شرکت خواهد کرد یا خیر.

رژیم غذایی صبحانه کریس بامستد

  • چربی – 19 گرم
  • کربوهیدرات – 57 گرم
  • پروتئین – 72 گرم
  • کالری – 704

کریس بامستد در زمان ضبط ویدئو 250 پوند وزن داشت، که 10 پوند بیشتر از وزن او در مستر المپیا 2022 در لاس وگاس، در دسامبر 2022 بود. اولین وعده غذایی بامستد در روز به شکل پنکیک است. او 50 گرم جو را با مخلوط پنکیک توس Benders ترکیب می کند. او آن را با یک تخم مرغ کامل، 220 گرم سفیده تخم مرغ و کمی آب مخلوط می کند تا رقیق شود.

یک موز، یک پیمانه پودر پروتئین آب پنیر با طعم کیک تولد و مقداری عصاره وانیل به خمیر اضافه شد. اگرچه همیشه اینطور نیست، اما این بار، بامستد گلوتامین و فیبر را به دستور غذا اضافه کرد. خمیر را روی ماهیتابه های داغ ریخت و با زغال اخته یخ زده روی آن ها ریخت. در حالت دوم، زغال اخته ها را با چیپس های شکلاتی نیمه شیرین عوض کرد. بامستد قبل از دومین وعده غذایی خود، زغال اخته، تمشک و سیب می خورد.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید:

وعده های غذایی دو و سه کریس بامستد

این وعده غذایی معمولی‌تر از آنچه بامستد در غذای روزانه‌اش در حین آماده‌سازی می‌خورد بود. از هر کدام 180 گرم مرغ و برنج با مقداری لوبیا چشم بلبلی اضافه شده بود. این یک وعده غذایی نسبتا کم کالری – 480 کالری – در مقایسه با بقیه رژیم غذایی حجیم او بود.

بامستد از ریز اطلاعات سومین وعده غذایی خود اطلاعی ندارد، اما می داند که 48 گرم پروتئین و 720 کالری است، چون سرویس آماده سازی وعده غذایی از MegaFit برای او سفارشی شده است. این وعده شامل ماکارونی، برنج قهوه ای و گوشت چرخ کرده است و به عنوان “غذای مورد علاقه بامستد ” تبلیغ می شود.

وعده غذایی شماره چهار کریس بامستد

چهارمین وعده غذایی بامستد شامل 350 گرم سیب زمینی سرخ شده گریل، کدو سبز و بوقلمون چرخ شده است. او 210 گرم بوقلمون 98 درصد بدون چربی و 93 درصد گوشت بوقلمون بدون چربی را با هم ترکیب کرد تا حد وسطی به دست آورد که طعم بیشتری به او داد و به 51.9 گرم پروتئین رسید.

«اگر چاق‌تر از چیزی که می خواهید هستید، کمتر بخورید. اگر لاغرتر از آنچه می خواهید هستید، بیشتر بخورید.»

بامستد به مشترکین یوتیوب خود پیشنهاد کرد که زیاد درگیر رژیم غذایی نشوند بلکه یک روال غذایی ثابت متناسب با برنامه خود پیدا کنند و سپس آن را دنبال کنند. با گذشت زمان، اگر متوجه شدید که مایل به کاهش وزن هستید، مقدار کالری دریافتی را کم کنید. برعکس، اگر می‌خواهید حجم بیشتری داشته باشید، کالری اضافه کنید.

مکمل های کریس بامستد

در زیر مکمل هایی که کریس بامستد به شکل قرص مصرف می کند، همه از برند REVIVE آمده است:

  • لیور یا جگر
  • لیپید
  • امگا 3
  • قلب
  • K2
  • D3
  • تومریک
  • حامی تیروئید

کیک لیوانی

دسر کریس بامستد شامل یک تخم مرغ، سفیده تخم مرغ، پودر پروتئین گیاهی، بیکینگ پودر بدون گلوتن و پوره کدو تنبل بود. آن را مخلوط کرده و آرد به آن اضلفه می کند تا به قوام دلخواه خود برسد. بعد از اضافه کردن چیپس های شکلات به مدت دو دقیقه و ۲۲ ثانیه آن را در مایکروویو قرار داد.

او این ترکیب را روی کیک لیوانی موقتش ریخته و کره بادام، گرانولا و تمشک خشک به آن اضافه می کند. این غذا بیش از 3508 کالری در روز او می دهد که شامل موارد زیر بود:

  • چربی – 96 گرم
  • کربوهیدرات – 340 گرم
  • پروتئین – 383 گرم

اگرچه شاید کریس بامستد در مسابقات شرکت نکند، اما در آرنولد کلاسیک 2023 حضور یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 4 =

دکمه بازگشت به بالا